مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 3.4 آیا سلول های بنیادی مفید برای این
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 3.4 آیا سلول های بنیادی مفید برای این

مرحله بیماری کلیوی 3 با کراتینین 3.4 سلول های بنیادی برای آن مفید است؟ سلول های بنیادی چنین درمانی که هدف برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان است. پس از آن برای درمان بیماری های کلیوی ناشی از اختلال سیستم ایمنی مفید است.
چه کراتینین 3.4 به معنای بیمار بیماری کلیوی؟
در درمانگاه، creaitnine 3.4 در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی است. در این مرحله، برخی از بافت کلیه ها آسیب دیده و برخی هنوز به طور معمول توانند کار کنند، همچنین برخی از بافت نکروز اما فقط یک قسمت کوچک وجود دارد. بنابراین اگر ما می توانیم برخی درمان های برای تعمیر بافت های آسیب دیده و محافظت از آنهایی باقی مانده از تخریب بیشتر پیدا کنید، آن موقع است که فرصت برای بهبود عملکرد کلیه تا حد زیادی دریافت کنید.
آیا helful سلول های بنیادی برای درمان بیماری کلیه مرحله 3 با کراتینین 3.4؟
شما می دانید، پس از سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان آسیب دیده است، سیستم ایمنی تطبیقی ​​فعال خواهد شد، که باعث واکنش التهابی خودایمنی overreacts. پس از آن در خسارات نتایج: از شماره به انواع اندام ها و بافت، و سپس مختلف بیماری ظاهر می شود. بیماری های کلیه خسارات ناشی از واکنش التهابی فوق العاده ایمنی در بافت کلیوی هستند. بنابراین تا زمانی که ما می توانیم اختلال سیستم ایمنی تصحیح، ما می توانیم بافت کلیه از آسیب بیشتر محافظت می کند.
سلول های بنیادی و چنین درمانی که هدف برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان است. بنابراین با کمک این درمان، بیماران که در مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 3.4 می تواند یک فرصت برای معکوس بیماری خود را دریافت کنید
اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا مشورت دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: